Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 11:20 65 Yorumlar


Merhabalar arkadaşlar bu yazımda sizlere Vp10 root atmayı en ince ayrıntısına kadar anlatacam. Anlatım kesinlikle doğrudur yapamazsanız bu sizin sıkıntınızdır ama yine de size buradan yardım edebildiğim kadar edecem.Şimdi adımları tek tek takip edin ve doğru yaptığınızdan emin olun.

ARKADAŞLAR FACEBOOK SAYFAMIZDAN DA BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ.
https://www.facebook.com/webisleriblog

1.Buraya tıklayarak gerekli olan dosyaları indirin.
2.İndirdiğiniz dosyaları E-Posta yoluyla kendinize yollayın.
3.E-Postanıza girerek tüm dosyaları kaydet deyin fakat yüklemeyin.
4.İlk etepta sadece  Easy Uninstaller Pro v2.0.7  yükleyin.
5.Bağlandığınız ağı unutun.
6.Ağa tekrar bağlanın.
7.Ana ekrana gelrek GPS'yi kapatın.
8.Programın üstüne sürekli tıklayın.
9.Açılınca hemen MDM 1.0.15 i bulun.
10.MDM 1.0.15 in üzerine bir kere basın ve aşağıdan kaldıra basın programı kaldırın.
11.Daha sonra ağı unutun.
12-Tekrar bir ağa bağlanın.
13.Ana ekrana gelrek GPS'yi kapatın.
14.Programın üstüne sürekli tıklayın.
15.Açılınca hemen bağlı olduğunuz ağı unutun ve tablete reset atın.
16.Tablet açılınca E-Postanıza girin fakat sakın internete bağlanmayın.
17.Buraya tıklayarak gerisini Resimli Anlatımımızı izleyerek yapın.

Not:Gideceğiniz resimli anlatım sayfasındaki dosyaları indirmenize gerek yoktur.

ARKADAŞLAR FACEBOOK SAYFAMIZDAN DA BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ.
https://www.facebook.com/webisleriblog

Not:Sayfamızdan bize ulaşırsanız daha iyi yardımcı olabiliriz..







Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

65 yorum

Çok iyi anlatmışsın. Video çeksen bu kadar iyi anlatamazdın. :)

Eyvallah sağ olasın.

abicim ne kadar tıklarsam tıklayayım Easy Uninstaller açılmıyo ne yapmam lazım ?

Tablete reset açıp atmayı dene illaki açılır.

KARDEŞİM E POSTADAN YOLLICAM AMA İÇİNDEKİLERİNİ ÇIKARIYIMI MI ÇIKARMIYIM MI ?

kardeş kaydet çıkmıyo e-postada bi yardım etsen

E postaya nasıl yollanıyor

Zip olarak yollama.Direkt programları yolla.

Nasıl çıkmıyor çıkıyor.Öncelikle E-Postaya yolla.Sonra maili aç.Daha sonra 5 ek yazacak ona tıkla orada var hepsi..

Herhangi bir Mail adresi alın ve Tabletinizdeki Mail adresinize yollayın.

kardeşim epostaya atıyorum yükleye basıyorum dosya açılamıyor diyor
apkleri açmayı engellemişler yeni birçözümün varmı

Dosya derken eğer zip olarak attıysanız zaten açmaz.Buradan indirdiğiniz dosyada 5 tane apk var.Onları atın sadece.Klasörü atmayın.

launcher hatası verıyor Easy Uninstaller e cok basınca

6.Ağa tekrar bağlanın.
7.Ana ekrana gelrek GPRS'yi kapatın.
8.Programın üstüne sürekli tıklayın.

Bu şekilde yaparsanız sıkıntı çıkmaz.
Launcher durdu hatası alırsanız.Bekle deyip basmaya devam edin.

Artık dosya indirilmiyor mail'den :(

5 dakikadır basıyorum ama easy uninstall açılmıyor

Bilmiyorsun bari konuşma.İndiriliyor daha bugün yaptım.

6.Ağa tekrar bağlanın.
7.Ana ekrana gelrek GPRS'yi kapatın.
8.Programın üstüne sürekli tıklayın.

bunları yapınca tablet sıfırlanıyor bide otomatik gps açıyor

Gmail kullanıyorsan çıkmaz. Hotmail kullan.

Easy unins. paket bozuk hatası veriyor. Çözüm?

Tablete reset atın.Açılınca hemen E-Postaya girip yükleyin bu sefer olacaktır.

en az 5 dakika bastın easy unins.'e launcher hatası veriyor devam ediyorum açılmıyor yine sonra reset atıyorum btn işlemleri tekrar ediyorum yine aynı şey oluyor.

3.E-Postanıza girerek tüm dosyaları kaydet deyin fakat yüklemeyin. dediğiniz şeyi nasıl yapıcam yani epostaya gönderdim dosyaları epostaya girdim kaydetmek için ama kaydet diye bi tuş felan yok bilgi tuşu var yanda yanlız orayada tıkladığımda Bu eki açabilecek yüklenmiş uygulama yok. Android Market'ten uygun bir uygulama indirmeyi deneyin. diyor ne yapabilirim ?

Dosya derken eğer zip olarak attıysanız zaten açmaz.Buradan indirdiğiniz dosyada 5 tane apk var.Onları atın sadece.Klasörü atmayın.

en az 5 dakika bastım easy unins.'e launcher hatası veriyor devam ediyorum açılmıyor yine sonra reset atıyorum btn işlemleri tekrar ediyorum yine aynı şey oluyor.
cevapppp

6.Ağa tekrar bağlanın.
7.Ana ekrana gelrek GPRS'yi kapatın.
8.Programın üstüne sürekli tıklayın.

GPS olmasın oo kardeşimmm

Şu gayet açık ve net anlatımı da yapamıyorsanız ne diyim. Benim tablet eski sürümdü daha bugün güncellendi mevlana 2.34e eski sürümdeykende buradan yapmıştım gayette güzel olmuştu şimdi yine yazanları yaptım yine oldu çok teşekkür ederim ellerinize sağlık :-) Bu arada wifi connection manageri kullanırdım ben de önceden ama bi program buldum adı psiphon onunla daha kolay ıp adresiyle falan da uğraşmıyorsun tavsiye ederim :-) hem wifi connnection manager okuldaki aktivasyon ağının ıp adresini değiştirince işe yaramamıştı bu programı tuttum yani :-) Neyse çok uzattım yeniden teşekkür ederim bu yazıyı da şu an tabletten yazıyorum bu arada :-)

kardeşim dediklerinin hepsini anladım ama şu easy uninstalleri açamıyorum

Ozan şimdi bak kardeşim ben yaklaşık 1 aydır tabletten faceye falan giriyorum problem yok.Aynı zamanda arkadaşlarımın da şifrelerini kırıyorum fakat bazı arkadaşlarımın şifresini kırdığımda onların desenli kilitleri falan açılıyor bazılarınki ise açılmıyor.Ben de açılmayanlar arasındayım eğer bi bilgin varsa sevinirim.

kardeşim dediklerini yaptım ama benim tablet zaten önceden oyunlara giriyordu buradakileri yapmadan direk resimli anlatımı yaptım internete de giriyodu,wifi conneciton manageri kullandım feyse falan da girdim.Ancak sabah bi baktım oyunlara da girmiyor internete de.Ne yapmalıyı? buradaki anlatımı yapıyorum olmuyor

Versiyon kaç sizin tabletin?

Benim tablet easy uninstalleri açmıyor arka arkaya basınca launcher kapanıyo her yolu denedim yardımcı olurmusunuz ?

Launcher Durdu hatası varsa bekleye basıp tıklamaya devam edin.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

benim Tabletim Mobil Cihazda Olduğu İçin Açamıyom O programları nasıl yapabilirim

Mobil cihaz içerisinde derken??

Nasıl Diyim Hani Tableti İlk Aldığımızda Hiç Bir Android Programa Girmiyodu Üstüne tikladığımızda ''Bu Uygulama Mobil Cihaz Tarafından Engellenmiştir '' Diyo Bu Yüzden Açılmıyo :(

Zaten bizde bunun çözümünü veriyoruz.Yukarıdakileri sırasıyla yapın her şey çözülecektir.Eğer yine bir yerde takılırsanız bize yorum yoluyla iletebilirsiniz.

Senin E postayla Gönderme Dediğin Kısım Nasıl Oluyor 1. Madde de Dediğin Programı İndirdim Sağ Tıkladım Gönder Dedim E pota Aracılığıyla Olmuyor Uyarı Yazısı Geliyor

Usta indirdiğin dosyayı direk yollama.Dosyayı winrar yardımıyla aç.İçindeki 3 dosyayı yolla.

kardeş benim tablette bi sıkıntı var sanırım. daha önce defalarca yaptım şimdi olmuyor. ilk bölümü yapıyorum mdm.1.0.5 i silme bölümünü tablete reset atıyorum. programlar silinmiyor gayet normal herşey. sonra es file exp. ı yukluyorum. aç deyince mobil cihaz yönetim hatasını veriyor. dünden beri ugrasıyorum sonuc aynı. acaba neyden kaynaklanıyor. sürüm mevlana 2.34 çekirdek sürümü 3.0.31 mdm slient : 1.0.5.

kardeşim gprs nedir nasıl kapatırım ve kapattıkdan sonra hangi programın üstüne tıklıyacagım ?

Sizin tabletin MDM'si normalde 1.0.15 olması lazım.1.0.15'se güncelleme yapın sonra tekrar anlatılanları yapın.

http://i.hizliresim.com/e58aYA.png

Buradan kapat kardeşim.

sorunu cozdum. sarjı bitene kadar ugrastım snra 5 6 saat oyle kapanık durdu. doldurdum full actım. oldu. ustte yazanlarda 2. kez wifiyi aç kapa yapıyoz ya orda wifi yavas acılıyo ben o açana kadar işi bitiriyodum. şimdi wifiyi bekledim düzeldi. teşekkrler ilgi için.

Bu sayfaya tabletten giremiyorum. En bastaki uygulamayı nasıl indirebilirim

Bilgisayardan indirip E-Posta yoluyla tabletinize atabilirsiniz.

E postada tüm mesajlari kaydet diye bi yer göremedim

Hocam öncelikle YandexDiskten indirdiğiniz dosyayı çıkartın.İçindeki üç dosyayı atın.Ve tablette E-Postaya gelince 3 Ek var ona tıklayın kaydet deyin.Bu kadar.

dosya yöneticisi yok tablette?

General mobile e tab da da oluyomu bunlar

sa kardeş şuan tabletten yazıyorum sayende fakat google play store açılmıyor bir çözümü var mı ? teşekkürler.

Kardes clash of clans için google+ gerekiyor. Yapabildin mi google playi

Adamım bu easy uinstaller Bi türlü olmuyor basıyon basıyom açılmıyor acil yardım

kardes paket bozuk görünüyor diyor

bende gps sürekli ztn kapalı o nasıl olacak birşey fark edermi

mdm yi sildim ondan başka hiç bir işlem yapamadım yardımcı olurmusun lütfen

Gençler size bişey soyleyim. Tablet kapanıp acılınca programlar silinmediyse wifi baglantı yoneticisine girin dns yi değiştirin. Benim 3. kapanışı tabletin hiç bir ayarım gitmedi. Sadece facebook uygulamsına guvenlık nedenyle gıremıyom onuda tarayıcıdan giriyorum. Başka bi skntısı yok

kardeş %100 eski şifrenden birisidir bundan sonra kıracağın tabletlerin şifreleri rakamlı olsun harfli değil

ali gardaş mdm go var onu yükle sorun çözülür

Bende de öyle birkaç ay önce yaptığımda açılıyordu ama artık açılmıyor nedense