Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 09:30 37 Yorumlar

Arkadaşlar başlıktan anlayacağınız gibi bu yazımda sizlere Meb'in tabletlerine oyun yüklemeyi anlatacam.Öncelikle yükleme yollarından biraz bahsedeyim.

Yükleme Yolları


  • Applopedi

Arkadaşlar internetiniz açıksa Meb'in yasaklamadığı bir site olarak applopedi'yi öneririm.Güncel uygualamalar,oyunlar,programlar vb birçok uygulama bu sitede bulunmaktadır.Rahatça indirebilirsiniz.

  • E-Posta
Arkadaşlar ikinci yolumuz E-posta.İstediğiniz oyunun apk dosyasını bularak E-posta'nıza atabilirsiniz.Daha sonra tabletinizden E-postanıza girerek oyunu yükleyebilir ve oynayabilirsiniz.Bu yolun tek dezavantajı E-postamızla en fazla 25 mb gönderebilmek.

Oyunları Açma Yolları

Arkadaşlar şimdi oyunları açmayı anlatacam.En önemli nokta burası.Oyunları yükleseniz bile açamıyorsunuz.Dikkatlice okuyun ve yolları sırasıyla takip edin.
  1. Tabletinizi kapatın ve açın
  2. Masaüstünde bulunan oyunun simgesine sürekli tıklatın(Açılana kadar)
  3. Açıldıktan sonra hemen kablosuz ağa girin
  4. Bağlandığınız ağı unutun
  5. Hemen Reset atın
İşte bu kadar oyunlarınız artık açılır.Anlatım tamamen bana aittir.Anlamdığınız bir yer olursa yardımcı olurum.Yorumlarınızı Esirgemeyiniz.

Not:Buraya tıklayarak tablete root atmayı ayrıntılı şekilde öğrenebilirsiniz.

Mebin Tabletlerine Oyun Yüklemek(Oyun+İnternet)-Resimli Anlatım-Fatih Projesi VP10 Vestel Tabletleri Kırma


Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

37 yorum

fıfa pes nfs filan at hacı :-)

hocam bi merak ettiğim soru var denedim olmadı ama arkadaşlar sizin dediğinize benzer bi şekilde yapmışlar tam anlamadım. 5. aşamaya kadar tamam ama sora hemen modeme reset atmak gerekiyormuş bi yardım. tam anlayamadım allah rızası için :((

Peki yavaş yavaş android paylaşımlarıda başlayacaktır.

Yusuf İbrahim Arıcan.Modeme değil tabletinize reset atacaksınız.Tabletinizin kılıfını çıkartın.Arkada iki tane küçük delik var.Alttaki deliğe iğne sokun tabletinize reset atmış olursunuz.

kardeş dediğini yaptım ama ordan uzaklaşmam gerekmezmi sınıftakiler internete girince herşein gittiğini söyledi ve sizin yazı kısaymış diyorlar

günah günah devlet onu dersler için verdi evladım carpılacanız günah gercekten yani ders calıın önce ders beni örnek alın

Kardeşim senin tablet vestel vp10 mu?
Nereyi anlamadığını söyle.
Yukarıdakiler tarafımca denenmiş ve oyunlar açılmıştır.
Arkadaşlarına söyle yazının neresi kısa?

Tamam kardeşim sende haklısın.Pazartesi oyunları biraz zor görürsün...

dgfhkjlışolpiğ adamsn <3 oguzkaan hocanın dedigi gibi okulun hekırı ilan ediyorum :) not : heckera dikkat <3

kardeşim ben nerden reset atacağımı anlamadım ya 2 tane delik var bi solda bi sağda arkada nerden yapıcam bi yardım lütfen

hepsini yaptım ama olmadı hala engellenmiştir diyor

reset atmaya kadar her şey tamam hatta reset de attım ama sonra tablet açılınca tıklıyorum yine aynı yazı yine açılmıyor acaba daha mı hızlı yapmalıyım?

Daha hızlı yapmayı deneyin olmazsa yine buraya yorum atarak bildirin.Videolu çekim yapmayı planlıyorum.

Kardeşim video çeker misin artıık... ve .apk şiklindeki uygulamaları nasıl açıcaz ??

.apk türü dosyaları e postada açmıyor mevlana 2.34

Tabletiniz vestel VP10 sa işe yarar.General Mobile veya Samsungsa işe yaraar mı bilmem.

Yakın zamanda video çekecez.

Sizde ozaman bellek kartından yollayın.

ben dosyaya ne kadar bassam da girmiyor

Yeni sürümden sonra daha işe yaramıyor malesef...

Yeni yöntem bulundumu ?

Çalışıyorum daha bulamadım...

Yardim edin ben reset attiktan sonra tablet tamamen kapandi bir ddaha acilmadi . sarja takiyorum olmuyor. yine resete bastim olmadi. onceden de olmustu okula verip yenisini almistim ama simdi tatil ne yapabilirim??

moruk bu yaptıktan sonra 1 dakkaya tekrar kapanıyo bıuna bi el attınmı ?

Okul başladımı tekrar yenisini alırsın.Yapacak bir şey yok...

Önce adam gibi konuşmayı öğren sonra tekrar gel.

30 mayıstan sonra bir güncelleme yapılmış ve artık bu işlemlerden de sonuç alınamıyor ne yapmak lazım?

Güncelleme geldiğinden dolayı olmuyor zaten.Yeni yöntemler denemeye devam ediyorum.Eğer şuan okullar açık olsaydı bu işi hallederdim...

dosya yöneticisi yüklenmiyo. paket bozuk görünüyo diyo. nasıl yükleyeblirim?

Tabletinize reset atın.Tablet açılınca hemen yükleyin sıkıntı çıkmaz.

biliyorum o yöntemi yapıyorum olmuyor
benimki yeni sisteme girmiş

Bu yorum yazar tarafından silindi.

aynen artık yeni yöntem bulun vido çekin

kardeşim ben evdeki kablosuz ağdan yapmaya çalışıyorum olmuyo okuldakindenmi yapmak lazım

Farketmez herhangi bir ağdan da olur.

uygulama yukleyemiyorum ebadan bile yukleyemiyorum :S bir yardimci ol admın ya