Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Powered by Blogger.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 08:44 278 Yorumlar

Arkadaşlar bu yazımda sizlere Mebin tabletlerine oyun yüklemeyi resimli olarak anlatacam.Resimleri dikkatlice takip edin ve sıradan kesin çıkmayın.Resimler sıralı olarak dizilmiştir.Her şeyin gerektiği gibi yaptığınız halde çalışmıyorsa buraya yorum atarak bana ulaşabilirsiniz.Her resim ayrıntılı olarak anlatılmıştır.Buyrun.Arkadaşlar bazı resimler büyük çıkmış bir resmin üzerine tıklayıp bakarsanız daha rahat olur.




SADECE VESTEL VP10 İÇİNDİR.GENERAL MOBİLE TABLETLERDE ÇALIŞMAZ.

ARKADAŞLAR BU YAZIDA YORUMLARLA İLGİLİ BİR SIKINTI OLDU.BURAYA TIKLAYARAK DİĞER YAZIMIZA GİDİN.VE YORUMLARINIZI ORADAN YAPIN.GİTMEK İÇİN TIKLAYIN.
ARKADAŞLAR FACEBOOK SAYFAMIZDAN DA BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ.
https://www.facebook.com/webisleriblog

Not:Sayfamızdan bize ulaşırsanız daha iyi yardımcı olabiliriz..




BU SAYFAYA GİDİN VE AYRINTILI ANLATIMI OKUYUN.DİREKT BURAYI YAPMAYIN.GİTMEK İÇİN TIKLAYIN.

Gerekli olan dosyaları indirmek için tıklatınız..





















ARKADAŞLAR FACEBOOK SAYFAMIZDAN DA BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ.
https://www.facebook.com/webisleriblog

Not:Sayfamızdan bize ulaşırsanız daha iyi yardımcı olabiliriz..


Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

278 yorum

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 278   Yeni›   En yeni»

Resimli anlatımlara başlamanız güzel olmuş. Teşekkürler...

Sağ olun.Bu arada yorum yaparken anonim yerine Adı\URL'yi seçip adınızı yazarsanız daha iyi olur.

abi yardim edin ben dediklerinizin hepsini yaptim ama bir turlu olmadi dediklerinizi yaptiktan sonra internete girmeye calistigimda bir turlu baglanmadi

Kardeşim her şeyi düzgün yaptıysan çalışması lazım.Bende bu tableti kullanıyorum yaptım ve oldu.Eğer sorunu daha ayrıntılı bir şekilde anlatırsan yardımcı olabilirim.

Çok güzel anlatmışsın ellerine sağlık ama bi şey soracağım benim tablette hiç dosya yöneticisi yoktu bende applopediden ASTRO diye bi dosya yöneticisi indirdim ama tablet onuda açmıyo oyunlar gibi aynı bu uygulamanin calistirilmasi bilmem ne diyo nasıl yapabilirim bi yardımcı olsan dosya yöneticisini açmadan diğer dediklerinin hiç birini yapamadım da :/

Öncelikle siteme hoşgeldiniz.Köydeydim biraz geç cevap verecem.Öncelikle şuraya giderek oyunları ve dosya yöneticisini nasıl açacağınızı öğrenin:http://webisleri.blogspot.com/2013/04/mebin-tabletlerine-oyun-yuklemek.html
Dosya yöneticisi olarak Oİ Dosya Yöneticisi'ni kullanmanızı öneririm.Eğer hala anlamadıysanız buraya yorum atarak belirtiniz.

Ya bende olmuyo tableti kıramıyorum mobil cihaz hatası veriyo yeni bişeyler bulun :D

Benm tablet kırılmıyor mobil cihaz hatası veriyo nasıl açıcam dosyaları acilllll

Zaten bunu mobil cihaz hatası vermemesi için açıyoruz.şuraya giderek mobil cihaz hatasanı nasıl kaldıracağınızı öğrenin daha sonra bunları yapın.http://webisleri.blogspot.com/2013/04/mebin-tabletlerine-oyun-yuklemek.html

Benim tabletim Vestel VP10 ve çok rahat bir şekilde kırılıyor.Yani soru tablette değil.Biraz daha uğraşın.

Ozan knkm bak şimdi yeni güncelleme geldi sanırım yani kırıyorum tableti int le bağlantısı kesiyorum ama sonra tekrar diyo mobil cihaz diye

Uğurcuğum ben daha bugün yaptım yine oldu.Eğer yine yapamazsanız video çekmeyi planlıyorum.

benim tabletim general mobile ben nasıl kırabilirim

Onun hakkında bilgim yok.Bizim tabletler Vestel.Diğer tabletlerde işe yarar mı bilmem ama sen yine bi dene.

Arkadaşım valla çok sağol şu an tablet elimde subway surfersı oynuyorum :D çok ayrıntılı çok güzel anlatmışsın Allah razı olsun. Bizim okulda birileri senin bu anlattıklarını 6 tlye yapıyolardı bende yaptıracaktım sonra sarjları bitince uygulamaların hepsi gidiyodu yeniden para verip açtırıyolardı falan vazgeçtim bende iyiki öyle yapmışım çok teşekkürler :)

Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize.Siteyi takipte kalın yeni uygulamalar gelebilir.

ozan hacı bak şimdi bizim bir kaç gün önce güncelleme geldi, o yüzdden tableti bugluyoruz fakat acılınca geri mobil cihaz diyor yani senin su yeni güncelemeye bir çözümün varmı ??

abi tamam yaptim fakat arkadasin birisi tablette facebooka filan da gire biliyor ama bunu dsn ayarlarini degistirerek yapmadi cunku bizde orasi kitlendi acaba bunu nasil yapiyoruz bir bilgin varmi

Onu da söyleyeyim.Wifi Connection Manager var onu indir.Sonra rahatça değişebiliyon..

Mevlana kaç acaba sürüm??

cok saol abi cok hizli cevap veriyorsunuz diyer sitelerde ancak iki uc gun sonra ogreniyorum supersin abi

sürüm güncellendiği için artık bugdan sonra tekrar aynı hatayı alıyoruz sanırım mevlana 2.34 oldu napıcaz????

Benim tabletimde mevlana 2.34 ve şuan çalışıyor.Tekrar deneyin zaten yakın zamanda video çekimi yapacaz.

Abi nazen you tubeye girdiğimde bazı videoları açmıyor bazılarınıda ilk girdiğimde açmıyor yüklü olan adobe flash player de son sürümü

Eğer Opera Mini Web Browser dan giriyorsan zaten youtube videolarını açmaz.Onun yolunu bende bilmiyorum ama bi bakarım yine.

abi ben tablet oyunlara girmiyo ağı unut deyip giriyodum son güncelleme geldi resetledim açılıyo ama sonra hemen kapanıyo senin bu bulduğunu yapmam için program okuyucu lazım oda açılmıyo çare lütfen

abi ben tablet oyunlara girmiyo ağı unut deyip giriyodum son güncelleme geldi resetledim açılıyo ama sonra hemen kapanıyo senin bu bulduğunu yapmam için program okuyucu lazım oda açılmıyo çare lütfen

abi bende mobil engeli var onu nasıl kaldıracam da senin programları açacam

Arakdaşlar Meb yeni sürüm çıkarmış artık olmuyor.

Üsttede dediğim gibi yeni sürüm çıkmış olmuyor...

Yeni sürümde olmuyor.Ama takipte kalın yeni bir yöntem bulmak üzerinde çalışıyorum...

biraz acele etsen koca yazı oyunsuz geçiremeyiz bide klavye ile filan yapıyolarmış o yeni sürümde bile münkün mü

Bizde elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.Klavye hakkında tam bir bilgim yok eğer öğrenirseniz bizide haberdar edin.

abi ben mdm push u sildim markete tıklıyorum girsin diye sürekli ama girmiyo ne yapmam lazım yardım ayarlar uygulamalar çalışanlar orda mdm oluyodu şimdi yok ne yapmam lazım

Kardeşim sen hangi mdm push'u sildin.Benim verdiğimi sildiysen bi sıkıntı yok.Ama orjinal mdm push'u sildiysen sıkıntı olabilir...

benim tablet resetli değildi bende resetledim hemen kapanıyo die gelince hemen tıkladım senin siteden indirmiştim mdm push u kurdum kayboldu hemen tıklayınca ona denk geldi eskiden 10 saniyelik te olsa reset atiliyodu şimdi tıklıyorum olmuyo senin sitedekini kurdum sadece onu ama diğerlerine tıklayamadım anlatabildim mi kardeş lütfen yardım et ya nolur

Şuan benim tabletimde bile oyunlar kapalı.Halen da araştırma yapıyorum.Bişeler bulur bulmaz hemen paylaşçam..

Vestel Tabletlerde Usb yeri varmı veya bluetout varmı bluetut varsada resim müzik şarkı altılıyormu lütfen cevap verin acill
özellikleri neler

Öncelikle USB yeri yok.Bluetooth var ama tableti kırmadan açmanız mümkün değil.Ayrıca bellek kartı girişi var.Yani müzik resim vb. atabilirsiniz.

adminim buldunuz mu acaba yeni bi yöntem

Adamlar öyle bir sürüm attı ki...Neyse sürekli bişeler deniyorum.Bakalım artık sonuç çıkar mı?

dediklerinizin hepsini yaptım işe yaradı keşke kapanıncada çalışsaydı

Şuan işe yaradıysa tabletiniz muhtemelen güncellenmedi.Eğer sürekli internete bağlıysanız uçak modunu aktif edin.Nasıl yapacağım diyorsanız Go Launcher Exe'yi indirin.Ana ekrandan aktif edin.Aksi halde güncelleştirme gelcek ve bu da işe yaramıyacak.Bu arada sizim sürüm kaçtı?

Ben bi yontem bulmustumda unuttun nasil oldugunu

Eğer bulduysaız lütfen paylaşın.Bu kadar millet sadece oyun için o kadar site dolaşıyo.

internete bağlanınca 10 saniye filan açık kalıyordu bnde oda olmuyor şu üç programdan önce mdmleri yükledim sanırım ondan bi çözümün var mı kardeş

Şu anda aktif olan bir çözüm yok ama takipte kalın heran çıkabilir...

takipteyiz adminim valla size bakıyorum her gün buldunuz mu diye .

Sağ olun yani size şu kadarını söyliyim.Eğer şu an okullar açık olsaydı eminimki şimdi tabletlerinizde oynuyodunuz...

bir çok siteye baktım ama hep tuhaf kelimeler vardı mdm filan bahsediliyor hiç birini anlamadım biri türkçe konuşsa , her şeyi en baştan anlatsada ben yapsam .. yardım edin ...!! :(

hiç bir şey anlamıyorum .. çok fazla yabancı kelime kullanılıyor .. lütfen zahmet olmazsa türkçe anlatırmısınız en ince ayrıntısına kadar :((

Anlatım zaten Türkçe fakat şuan aktif çözüm yok...

Baktığınız sitelerdeki yazıları bana link olarak gönderin eğer birşeyler öğrenirsem tekrar resimli anlatım yaparım...

hâlâ bir şey bulunamadı mı ???

bunları cok hızlı mı yapmak gerekiyor yine?

Yetişmiyor.konum hizmetlerini kapatıyorum interneti unutup tekrar bağlanıyorum,hiç durmadan file manager e basıyorum 5 saniyeliğine açıyor.Daha listenin aşağısına inmeden kapanıyor.Siz nasıl yetiştirdiniz?

Maalesef..Eğer okullar açık olsaydı şuan bulunabilirdi...

Şuan yapsanız bile olmaz...

Şuan bendede olmuyor...

ARKADAŞLAR,ADMİN BEN YÖNTEMİ BULDUM!! ARTIK OYUN+İNTERNET OLUYOR V2.34:

Öncelikle bu adresteki MDM 1.0.15'i(http://www13.zippyshare.com/v/35294220/file.html) indirin.

buradan easy:(http://www54.zippyshare.com/v/36494331/file.html)Easy Uninstaller'ı indirin. Bunları e-postadan kendi hesabınıza yollayın.

1- Tabletten e-posta'ya girin.
2- Gönderdiğiniz MDM ve Easy Uninstaller'ı yükleyin.
3- Bağlı olduğunuz ağı unutun. 5-10 saniye bekleyip tekrar bağlanın.

4- Ana ekrandaki Easy Uninstaller'a sürekli basın. Açılınca aşağıya doğru inip MDM'yi bulup işaretleyin.
5- Aşağıda "Kaldır" yazısına tıklayın.
6- Kaldırılınca hemen ağı unutun.
7- Başka bir uygulamaya girin girince arka delikten hemen reset atın. BU İŞLEMLERİ IŞIK HIZINDA YAPIN :))

ŞİMDİ TABLET AÇILDI ARTIK KASPERSKY AÇIYOR GELDİK 2. KISMA(bu sitedekileri yapcaz)

8-şimdi kaspersky kurun next-accept-validation-mdm disable-kapat
9-bu sitedeki mdm 1.00,sonra vestel mdm push kurun
10-bu kadar.. şimdi interneti açmanın vakti geldi bu arada bluetooth da açılıyo :)))
11-ağınıza bağlanın korkmayın internete bağlansada oyunlar vs. açılır
12-sd card dan file explorer dan 1mobile market yükleyin
13-1mobile açın wifi connection manager yükleyin
14-Ağınızın adının üstünü basılı tutun seçeneklerden dns 4.2.2.1-4.2.2.2 yapın
15-ŞOK ŞOK artık oyunlar açılıyor internete giriliyor facebook twitter açılıyor tek yapmanız gereken tableti kapatmamak yoksa tekrar yapmak zorunda kalırsınız

NOT:SAKIN ROOTLAMAYA KALKMAYIN RESET ATMAYIN YOKSA BENİM GİBİ (TABLETN YAZILIMI KIRILMIŞTIR...) HATASI ALIRSINIZ BU YÖNTEMLERİ SİTELERDEN BULUP TOPLADIM BİR TEŞEKKÜRÜ COK GÖRMEYİN :)))

"tabletinizin yazılımı kırılmıştır, en yakın servisimize getiriniz" hatasının cozumu varmı

Allah razı olsun.Kardeşim çok sağol ellerine sağlık...Arkadaşalar en kısa zamanda ayrıntılı anlatım geliyor....

resimli anlatım yapsanıza bişe anlamadım

Tubemate adlı uygulamanın apksını indir ordan rahat izlersin . Bu arada ben tableti tamamen kırdım. Tabelti şifreledim şifre griş yerimde alt tab yaptım usb klavyeyle menu tusları cıktı. Sonra apex aluncher kurdum. One mobileden. Sonra kapatıp actım dns leri falanda yaptım heryere herturlu grıor.ama yenı gguncellemede şifrelemeyi kladırdılar herkes yapamıor yani bildiginiz rootlu tabletim oldu mdm die birşey yok yane :-) onuda bir cleaner yardımıyla system datdan sildim. :-) :-)

ya ozan kardeş bize bi resimli anlatsan en baştan hiç bi şey anlamadımda bana çok yabancı geliyor bunlar .. sana zahmet ..

Resimli anlatım yaparımda da bunlar çok hızlı yapılması gereken şeyler nasıl yapıyım.Eğer video çekme imkanım varsa çekerim..

Gönderdiğimiz e-postadan Easy Uninstaller'ı ve Mdm'yi nasıl indireceğiz ? Bir de ''ŞİMDİ TABLET AÇILDI ARTIK KASPERSKY AÇIYOR GELDİK 2. KISMA(bu sitedekileri yapcaz)'' derken sizin gönderdiğiniz resimli yazılardan mı bahsediyor ?

Gönderdiğinde e-postana bir ileti gelecek.Onu aç içinde kaydet var ona tıkla sonra yükle gelcek ona tıkla.Kurulum biter.2.kısımda bu sitedeki resimli anlatımlar.

Kardes iyi güzel ellerine sağlık dediğin yöntemler çok işime yaradı ama tablete format atmanın yolu var mı? Benimkininn sürümü mevlana 2.34 . Önceden tableti şifrelerken tableti kaptma tuşuna basıyodum sonra sıfırlıyodum şimdi yapamıyorum eğer bi yöntem biliyorsan ve söylersen çok sevinirim

Ve onun içinde ''Gerekli olan dosyalarıindirmek için tıklayınız'' kısmındakileri indiyoruz sanırım .. Yanılıyormuyum ??

Lütfen Oyunları Açmanın Yolunu Söylerseniz Videolu Anlatırsanız Nolur Bütün Tatilim Helak Oldu Zaten ???

Videolu anlatımı en kısa zamanda yapacam rahat olun...

Çok teşekkür ederim ..! :)

Her şey güzel de dosya yönetici zaten engelli. Onu kırmışınız sonrası basit zaten ne anladım bu işten ? Artık uğraşmayın bitti girmez. Saçmalığın daniskası. Bir superuser yükledim tablet kilitlendi. Yazılımı kırmışız .s

Yeni yazımızda nasıl çözüleceği var.

benimki v2.28 nasıl yapacam kardeş?

Siz sadece tableti açıp sürekli oyunlara tıklatın.Açıldımı hemen bağlı olduğunuz ağı unutup reset atın.

Eposta dan girdiğimde kaydet çıkmıyor

Eposta dan girdiğimde kaydet çıkmıyor

Yakında videolu anlatım yapacam.

Bende çıkıyor.Programları yükleyin yeter.

Epostadan gönderiyorum programları,kaydet yerine bilgi var.Bilgiye basınca da ''Bu eki açabilecek yüklenmiş uygulama yok .Android Marketten uygun bir uygulama indirmeyi deneyin'' yazıyo

Bilgim yok.Tekrar deneyin.

ozan kardeş benimkinde epostada hesap bile açamıyorum hep "sunucu bağlantısı açılamadı" diyo ne yapabilirim

Ozaman tablette bir sorun var ona bir şey diyemem.

Merhaba ben her şeyi yaptım ve şu anda hem oyun açılıyor hemde internete giriyor. ama facebook yada youtube gibi engellenmiş sitelere giremiyorum :/ yorumların hepsini okudum wifi connection manageri indirdim ama dns ayarı degiştirme bölümünü bulamadım :(

O dediğin bulunalı çok oldu da mdm kaldıramazsınyanlış bilgi verme rootlayıp system içinden apksını silmen gerekir ve böylece reboot yaparken mdm kalkmış olur bunun dışında imkan olduğunu sanmıyorum....

merhaba , benim tabletimde dosya yöneticisi ( astro file manager ) var.Bi kaç saniyeliğine açılıyor ve hemen kapanuyor.Şu an tablete bi şey yükleyemiyorum.Ne yapmalıyım?

http://webisleri.blogspot.com/2013/07/mebin-tabletlerine-oyun.html

Tüm adımları doğru yaptığın halde oyunlar açılır.Yakında videolu anlatım yapılacaktır.

batuhan bahçekapılı delete 23 Ağustos 2013 04:37

Ozan ben batu 2.34te oyun açmayı biliyorum ama interneti yine kaspery ile mi açayım

batuhan bahçekapılı delete 23 Ağustos 2013 04:41

tamm halletttim sıkıntı yok

Kardes ben senin dediğin herseyi yaptım allah razı olsun sana acıldı rahat oyuna internete girebiliyorumda 1 hafta sonra real racing 3 oynuyorum birden anasayfaya dönüyo yada chromedn internete giriyorum anasayfaya dönüyo bi çözümü varmı

bunu yaptıktan sonra tabletin içindeki kitaplar silinir mi

ozan benim tabletime su oyunların açılması yolu olmuyor ben tableti şifrele dedikten sonra reset tuşuna bastım sonra fabrika ayarlarına döndü tablet onunla ilgisi varmı

http://webisleri.blogspot.com/2013/07/mebin-tabletlerine-oyun.html

Burada yazanları doğru bir şekilde yaptıysan.Sıkıntı olmaması lazım tekrar dene olmazsa yine buradan bana ulaş.

Admin bu programı indirip tablete atıyoz demi :D

Burda anlatta meb hemen açığı bulup kapatsın. Anlatmayın böyle çözümleri >:(

Ne kadar güncelleme çıkarırsa çıkarsın bu yönetimi egale etme şansı yok.

Ya bu kysperky programını nasıl ve ahngi programla açıcaz ilk önce arkadan resetlemkmi gerekiyor? :S

Kaspersky zaten kendi başına bir program.Onu yükleyeceksiniz.

Tamamda mobil cihaz yönetimi hatası veriliyor açılmıyor ne yapıcam. :S

Yaa yaptım ama interneti unutmayı unutmuşum kendisi uninstalı falan herşeyi sildi sonra tekrar tyüklemeyi denedimğimde paket içeriyi bozuk diyor napıcam?? :S

Kapatıp açın.Olmadı tekrar indirin.

http://webisleri.blogspot.com/2013/07/mebin-tabletlerine-oyun.html

Burayı okuyun..

Olmuyor tekrar e postadan gönderdim yine uygulama yüklenemdi oaket bozuk diyor...

gps den yer tespiti yapıp file managerı kapatıyolar

Ya hemen ışık hızında uninsatl açıldığında neti unut dedim resetledim h iç bişey olmaış .:S

Ozan kardeş ben herşeyi yaptım internete bağlıyken oyunlar falan açılıyor ama facebook ve youtubeye girmiyor benim ihtiyacım olan şeylerde onlar zaten

ya arkadaşım şimdi baştaki dosyaları e postadan gönderdim kendi hesabıma ama oo dosyalar yüklenmiyor açıklarmısın doğruca

e postadaki dosyaları nasıl yükleyeceğimizi açıklarmısın

Epostanıza gelen dosyaları kaydet deyin.Daha sonra yükle çıkacak.

Herhangi bir yerden Wifi Connection Manager adlı programı bulup indirin.Daha sonra programı açın bağlı olduğunuz ağa tıklayın.IP adresine basın.Sonra Statik IP kullan deyin.Daha sonra IP 1 İ 8.8.8.8 IP 2 yi 8.8.4.4
yapın.Artık girebilirsiniz

Uninstali açınca zaten ağı unutmayacksın.MDM 1.15 i kaldırıp ağı unutacaksın.

tamam onları yaptım ama hafıza kartlarını okumuyo tablet neden olabilir acaba

Tabletlerin hepsi hafıza kartını okur.Fakat hafıza kartını sürekli takıp çıkarırsanız kar bozulur yani kart bozulmuş olabilir.Bunun dışında girişte bozulmuş olabilir.Yani tabletle ilgi bir durum değil.

Abi en baştan video çekerek yaparmısın yani daha oyunlar falan açılmadan seninkide normal bir tabletmiş gibi bir video çekermisin en baştan daha ayrıntılı izleyelim.

İnternete bağlanıcam da, şifre girme yerini bizim okulda kapamışlar napıcaz

Şifre girme yerini kapatmışlar derken...?

Arkadaşım tablete rest atmış geri açılınca şifresini girdi ama açılmadı t:ablet

Bazen tablet kendini yeniliyor.''1234'' denesin.

Yazdı ama olmadı senin dediklerini yaptıktan sonra atttı oyun açılırken attı

yeni güncellemeden sonra dediğiniz yöntem çalışmıyor. dosya yöneticisini nasıl açabiliriz ?

ama açılmadı cevap verirmisin

O Konuda bilgim yok.%90 Tabletin şifresini bulurlar yada değişirler.

Kardeşim tableti kapatınca gidiyo yaa nasıl düzlcek yoksa böylemi kalcak tekrar yaptım ama kapanınca gitmesin diye bir şry yapabilirmiyiz

Maalesef onun için yapacak bir şey yok.

kardeşim sadece easyy unnistalleri yükleyip mdm yi sildikten sonra rest atsak sonra her şey açılıyorya ondan sonra kapatsak bir şey olurmu
birde root atsak bir şey olurmu tablete

birde böyle yaptıktan sonra güncelleme gelince göncelliyormu tablet

Eba marketi silsekte fooglee playı yüklesek çalışırmı acaba

Her şeyi yaptım oldu ama DNS peri değiştireni yorum. Bir yardim edermisiniz.

Vestelin google play de dahil hiçbir marketle anlaşması yok.Ama en kısa zamanda tablete google play yüklemeyi gösterecem.Sıkıntı olmasın.Eba marketi silmeyin.

Wifi Conenction Manager'i indirin.Oradan rahatlıkla yapabilirsiniz.

Eyvallah kardeşim ALLAH RAZI olsun.

Kardeşim 1 mobile marketi indirirseniz Oradan istediğiniz uygulamayı ücretsiz indirebilirsiniz. http://software-files-a.cnet.com/s/software/13/34/07/20/1MobileMarket_w.apk?token=1381196168_ef030759c5c9ce3d46ca9b7f8e493738&fileName=1MobileMarket_w.apk

Benim sorularımada cevap versene

Aha da yeni yöntem buldum artık tableti kırabiliyoruz tgekrar gençler :D oh be....

Saol ozan kardeş ama birazmacele et play store yüklemek için

Bu yenı gelen güncelleme ile ne kadar uğrassan da mobil cihaz hatası gitmiyo NAPICAZ?

Bende tableti kapatınca gitmiyor. kasperskyı etkinleştirirken nexte basmayın arka plana almayın demiştiniz yaa ben nexte bastım sonra e posta istedi yazdım sonra şifre falan istedin4-5 alan daha vardı doldurdum etkinleştirdi uygulamayı arka plana aldı. Ben her kapatıp açtığımda hiçbir şey olmuyor yine oyunlar aciliyor internete face twitter e falan giriyor belki o kısım da nexte basıp istenilen alanları doldurursanız tableti kapatsanız bile hiçbir sey olmaz.

bilmem ki nerden bakıcaz

ben kırması için bi arkadaşa vermiştim .getirdiğinde olmadı dedi tüm uygulamalar silinmiş ama internete bağlandığımda face youtube falan giriyo hiç enGelli site yok anlarsın fakat bir oyun ve progam apk sı indirdiğimde "Paket bozuk diyo "yükleyince napacam ben kardeş

ben yaptım ama tablet malesef mdm durdu diyor ve hiçbir uygulamayı açmıyor...

Ben yapmayı denedim biyere kadar geldim reset attıktan sonra easy killer felan kayboldu daha sonra açmayı denediğimde paket bozuk hatası veriyor artık programlar nasıl düzeltebilirim?

Paket bozuk hatası veriyorsa 2 yöntem vardır.
1-Tablete reset atıp yükleyin.
2.E-Postadan tekrar gönderin
Not:Tarafımca denenmiştir.

Mdm push adlı programı yüklediyseniz böyle bir uyarı almazsanız.

Google playı hala yükleyemedinmi birdi root atsak tablete bir şey olurmu

reset derken arkadaki tuştan mı ?, epostadan tekrar atıp denedim çünki ebadan satranç ı bile yüklemiyor hep aynı hata :(

Arkadaki 2 delik var.Alttakine herhangi bir şey sokarak reset atabilirsiniz.

Google Play'i yüklemede bir sıkıntı oldu eğer aşabilirsem paylaşacam.Root atarsanız sıkıntı olabilir.

ROM VARSA ANLATABİLİRMİSİNİZ

Tabletler üzerinde yapabileceklerimiz kısıtlı.Ama yeni birşey olursa burada paylaşırız.

next te tıklayınca ne oluyoki

Ben denedim fakat hiçbir şey olmuyor.Siz bizim dediğimiz gibi yapın.

Uygulama bozuk görünüyor.Hatası alıyorum napabilirim.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Sıkıntınızı iletişimden bildirin.

hocam ben dediklerinizi yaptım easy uninstall ile de ımm ımb mi ne onuda kaldırdım kaspersky yükledim ama şu next filan adımlarını izliyemedim ne yapmam gerekiyor

Hocam birde kaspersky ı yükledim ac diyince sizin üstte belirttğnz gibi secenekler olmuyor ve vestelmdbpush yüklerken mdb durdur diyor.
gmailden konşmk isteyişimin sebebide tabletten bu sayfayı acamıcam bir ancak gmailden görüşebilriz laptobu da iade edicem yardımlarınz icin teşekkürler.
casealex16@gmail.com

ts-ozan@hotmail.com

Sıkıntınızı buraya yazın daha ayrıntılı konuşalım.

MDM ne demek ozan kardes yardım edermısın

ozan kardeşim ltfen yardım ettt

http://webisleri.blogspot.com/2013/10/mebin-tabletlerine-oyun.html


Önce yukardaki yazımızı okuyun.

Ozan kardeş okulda faceye nasıl gircez

peki, kapatıp açtıktan sonra oyunlar duruyomu

tablet açıldıktan sonra oyun duruyomu

Benim tablet internete bağlandıktan sonra uygulama açması gerekiyo ya ondan sonra rest atıyoruzya işte o bölümde intenete bağlandıktan sonra bi uygalama girmiyo launcherdurdu falan diyo galiba sadece mdm 1.0 yükledim mdm push umyüklemeeden hata geldi nasıl düzeltebilirim acill

Kardeşim sorununu düzgün bir şekilde yaz.Hiçbir şey anlamadım.

puffin web browser free indir 1 mobile marketten oradan gir ama önce dns ler 8.8.8.8 - 8.8.4.4 olması lazım

http://yadi.sk/d/n9DARqaEBae7w

Kardeşim yukarıdaki adrese git dosyayı indir.İçinde bir web browser var.Kur onu hiçbir şey yapma.Direkt aç istediğin siteye girer.

Benim tablet internete bağlandıktan sonra uygulama açması gerekiyo ya ondan sonra rest atıyoruzya işte o bölümde intenete bağlandıktan sonra bi uygalama girmiyo launcherdurdu falan diyo galiba sadece mdm 1.0 yükledim mdm push umyüklemeeden hata geldi nasıl düzeltebilirim acill diyorki : tableti ilk başta easy unnistalleri falan yüklemiş ama internete bağlnıp easy unisttalleri açıp mdm yi silemyorum diyor

birde e postaya gönderdiğimiz şeyleri nasıl indircez nasıl kaydetcez kaydet nerede bi resimli falan anlat acill

Hayır DNS leri sakın değiştirme....

Tablette E-Postaya girin.Diyelim 1 dosya gönderdiniz.E-Postanızda 1 ek yazar.Oraya tıklayın.Kaydet'e basın.Kaydetme işlemi bitince yükleye basın bu kadar basit.

İnternete bağlanınca ana ekrandaki widgettan GPRS'yi kapat.Bu sefer açılacaktır.

puffin çok yavaş başka yokmu opera ve psipshon dışında

bu eki açabilecek yüklenmiş uygulama yok diyo

Dosya derken eğer zip olarak attıysanız zaten açmaz.Buradan indirdiğiniz dosyada 5 tane apk var.Onları atın sadece.Klasörü atmayın.

Şuanda bildiğim yok.Araştırıp tekrar bakarım.

Öncelikle allah razı olsun ozan kardeşim böyle hayırlı bi işe girdiğin için :D Ben senin söylediğin her şeyi harfiharfine yaptım fakat ilk bölümde sorun yaşıyorum.e-posta dan uygulamaları indirdim tablete de attım fakat bu uygulamalar defalarca denememe rağmen girmiyor.Ağı unutup tekrar deniyorum yine de olmuyor.Eğer ilk bölüm olursa 2. bölüm kolay.Ha bu arada ben tableti şifrelemiştim sence ondan olabilir mi? LÜTFEN BANA YARDIMCI OL ARKADAŞLARLA HELAK OLMUŞ DURUMDAYIZ!!!!!

Hatayı tam anlamadım.Daha ayrıntılı yazarsan cevap veririm.

Bilal kaedeşim sen mdm 1.0 yüklemişsin ondan sonra mdm pushu yüklememişsin o yüzden ne kadar tıklarsan tıkla launcher durdu hatası verir mdm pushu yüklemen lazım

be n bunların hepsını yaptım oyun + ımternet ollu ama tableti beklemeye almadı bende denemelik tableti kapattım oyunlara gir miyor ama internet war sonra ounları ya payım derken internette gitti en baş tan yapıyorum ama tablet açılınca mdm durdu hatasını weriyor tamam deyip esay unısnstaller ra tıklamıyor la uncer hatası weriyor

S.a kardeş ben bu programı doğruca düzgün bir şekilde herşeyi yaptım hem oyun hemde internet aynı anda çalıştı yanlız tabletle oynarken birden şarjı bitti kapandı tablet ve bi daha tabletle oyuna girmeye çalışırken girmedi engellenmiştir gibi birşey dedi arkadan baya bi reset atarak yapmaya çalıştım yanlız yine olmadı sonrada bu kaspersky diye programı sildim dedimki siliyim bakiyim belki olur bu sefer yine olmadı bi türlü bunu bi daha eskisi gibi nasıl yapabilirim lütfen yardımcı olurmusun olursan çok memnun olurum ???

Dedigin dogru kardeşim ben senin dedigin gibi önce pushu yükledim tablette her şey açıldı ama sonra şarjım bitti.Bir daha olmaz mı. ben çok denedim olmuyor. lütfen yardımcı olun!!!!

Tabletiniz kapanırsa bütün işlemleriniz gider.Fakat işlemleri tekrar yapabilirsiniz.Yani sıkıntı olmaz.

Yazının içinde de var zaten kapandımı herşey gider diye ama aynı işlemleri yap sıkıntı çıkmaz.

Ben belki 100 kere denedim ama olmuyor.Daha önce yaptıklarımın aynısını yapıyorum ama olmuyor.Bence 1 kereden sonra artık olmuyor.

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 278   Yeni›   En yeni»