Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 23:21 53 Yorumlar


Oyun Bilgisi

NBA ve basketbol severlerin sıklıkla oynadığı ve 2K Games tarafından piyasaya sürülen NBA2K serisinin son oyunu olan NBA2K14 full apk sürümü size gerçeğe yakın bir mobil oyun deneyimi sunuyor. Oyun ile hızlı bir şekilde basketbol karşılaşmaları yapabilir, dilerseniz turnuvalara katılıp kendinizi geliştirebilirsiniz. Oldukça keyifli bir oyun olduğunu söyleyebiliriz. Keyifli oyunlar...

DOWNLOAD BİLGİSİ



Not : Konu Güncellendi..Linkler Yenilendi..



KURULUM

-Turbobit Kurulumu
  • Tek Partı sıkıntısız olarak indirin.
  • Partı seçip sağ tıklayıp buraya çıkart deyin.
  • Çıkan APK dosyasını cihaza atıp açın ve kurun.
  • Daha sonra oyunu açın ve oynayın.

Not:Herhangi bir sıkıntı olursa yorum atarak bizimle iletişime geçin.
Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

53 yorum

Eyvallah.Sıkıntısız çalışıyor.

Ne demek yine bekleriz.

zippyshare link yenilermisiniz

Uyarınız İçin Sağ Olun.Linkler Yenilenmiştir.

Abi parti 3 te sorun varya sürekli sorun bildiriyo

Herhangi bir sıkıntı yok.

Bi turlu kuramadm yaa datasi yok gozukuyo

Linkler sağlam.Hiç bir sıkıntı yok.Sorununuz tam olarak ne?

Zippyshare part 3 sorunlu

Bunu pcden mi yapmalıyız ?

Sıkıntısız Çalışıyor.

obb dosyasını hallettikden sonra apk yı mı kuralım? yoksa ilk once apk yı mı kuralım?

Kardeşim apk kurdum ama dosya gelmedi obb ?

elinize saglık sıkıntısız çalışıyor :)

tablete deniyorum ama olmuyor yardımcı olurmusunuz

apk yı kurdum obb dosyasını attım oyunu açtım ama açılmadı yardımcı olabilir misiniz

Zippyshare de Apk dosyası var.

apk dosyayı çıkmıyor zippyshare'da nasıl yapıcaz

obb dosyasını atarken sonunda hata verdi neden olur ?

COK TESEKURLER HARİKA OLDU SAGOLUN

Çok sağol helal olsun size....

Turbobiti yeniler misiniz

Olmuyor.Datayı atıyorum fakat tekrar data istiyor.Ne yapmalıyım?

dostum oyunu yükledim , obb ye de attım dosyayı sonra oyuna girdiğimde , failed to sign in google play services yazıyo , tamam diyince oyundan atıyo . yardımcı olabilir misin?

API dosyaları indirdikten sonra ne yapcaz ??

Kurulum yukarıda yazıyor.

Oyuna ilk girerken Wi-fi açık olsun.

Wi-yi aç halleder kendi kendine.

Ellerine sağlık patron. Sıkıntısız çalışıyor

tesekkurler sorunsuz calisiyor ellinize saglik

Pc den daha kolay yaparsın. Pc den kur bence

usta indirilen dosyadan sadece obb çıkıyor,apk yok.

Üstad aynen dediklerini yaptim apk yo kurdum açmadan obb dosyasini obb klasorune kopyaladim ama oyuna girdiğimde yine birşeyler indirmeye calisiyo bi yardim edebilirmisin

Part part indirdim nasi yapicaz

Yukarıda ayrıntılı anlatım yapılmıştır.

herseyini kurdum sonunda 'failed to sing in to google play services diyor napmalıyım

apk dosyası çıkmadı sadece obb indi (zıppyshare)

pc den nasıl yapıcaz ben bilmiyorumda

Abi 4 partı indircezmi hepsinden birrer obb mu cikacak

tek bır obb cıktı kardesım onuda z2 desteklemıyor

Üstad bende de failed to sign in to google play services diyor wifi açık olmasına rağmen

HELAL REİS ELİNE SAĞLIK -- BEYLER BU ARADA BENDEN SİZE BİR UYARI TELEFONDAN YAPINCA 4 TANE OBB ÇIKIYOR NORMALDE BU 4 OBB BİR OBB DÖNÜŞMELİ BU YÜZDEN ÖNCE HER ŞEYİ PC DEN AYARLAYIN SONRA USB KABLO YADA BAŞKA ALTERNATİF BİR YOLLA TELEFONUNUZA ATIN :d EMEĞE SAYGI ELİNE SAĞLIK ABİ :D

abi lütfen yardım zippy share da sadece obb dosyası var apk dosyası yok lütfen acil yardım

cok sağolun mukemmelsınız sonunda buldum

Kardeş hepsini aynı klasöre attım buraya çıkart bulamadım bi yardımcı olun



Tek Partı sıkıntısız olarak indirin.
Partı seçip sağ tıklayıp buraya çıkart deyin.
Çıkan APK dosyasını cihaza atıp açın ve kurun.
Daha sonra oyunu açın ve oynayın.

Oyuna girerken siyah ekran gelio. Oyindan atiyo. Acill yardim nolurr

Android veya telefon özellikleriniz yetersiz kalıyordur oyun sorunsuz...