Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 11:25 24 Yorumlar


Simulatör oyunları sevenler için çok güzel bir oyun daha bizlerle. Adından da anlaşılacağı üzere inşaat simülasyonu olarak karşımıza çıkan Construction Simulator 2014 oyunu, kaliteli grafikleri ve detayları ile öne çıkıyor.

Oyunda ufak ya da büyük inşaatlar yapabiliyorsunuz. Ve inşaat boyunca gerekli olan malzemelerin ve diğer detayların taşınmasını ve kullanılmasını aktif olarak yönetiyorsunuz. Başarılı bir oyun. Simulasyon oyunları sevenler için güzel bir alternatif.

Playstore üzerinde 3.69$ fiyatla satılan oyunu sitemizden ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Oyun %100 Denenmiştir, SORUNSUZ ÇALIŞMAKTADIR !

Denendiği Telefonlar

-LG G2
-Galaxy S3
-Galaxy S4
-Sony Xperia Miro
-Sony Xperia Z
-Nexus 7
-HTC One

Kurulum
-----------------------
1.Dosyayı indirin.
2.Sağ tıklayıp buraya çıkart deyin.
3.Apk dosyasını kurun fakat açmayın
4.Diğer dosyayı telefonun ana hafızası içindeki Android/Obb ye kopyalayın.
5.Oyunu açın ve Oynayın.



Linkler Güncellendi.....

Oyun İçi Görüntüler








Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

24 yorum

Oyun aciliyor ama oynayamadan kapanıyor

Ben bizzat kendi telefonumda denedim.Sıkıntısız çalıştı.Sizin telefonun markası ne?

Ben yuklefim oyunu. Oyuna giriyorum aciliyor profil olusturuyorum tam baslayacak oyun kapaniyor. Surekli boyle bi kac kez denedim olmadi. Tlf marka samsung galaxy s 3

Abi bana facebooktan ulassana lutfen

Abi yada burdan msj at

www.facebok.com/webisleriblog

yha kaynak bulunamadı çünkü indirme başarısız oldu dio yardım (samsung tablet 10.1pro)

Indirdim ama nasil kuracagimi bilmiyorum

admin herkezde aynı sorun var bnde profil oluşturuyorum sonra atıyor oyundan

Saol kardes tablete yukledim telefonada yuklicem...

(Kardes sen bu konuyu acmissin ama kimseye cevp vermiyorsun actiysan konu eger yorumlara cevap vericeksin). Benim tel mtk s4 oyunu dogru kuruyorum obb atiyorum oyuna giriyorum sol ust kosede yuvarlak donmeye basliyo sonra bitiyo ekran karariyo oyundan atiyo

Linkler güncellendi...Tekrar indirin...Bu eski sürüm o yüzden...

Kardesim zaten bugun indirdim ben oyunu

Krdes benim tel mtk s4 benim tel adreno mu vs. Nedit kardes bilgi verebilirmisin

Tamam da tekrar güncelledik linkleri...yeniden indirin :)

Soruyu anlayamadım ?

kardeş google playden cpu z indirerek öğrene bilirsin

oyunu telefona kurdum, oyuna girince sadece ana ekran geliyor ilerlemiyor. (görüntü sayfanın başındaki samsung telefonda ki gibi )

Ustad oyunu yukledim ama baslangic ekraninda kaliyor bir ilerleme olmuyor

Oyunu indirdim kurdum sonra actim oyunun kendi icinde dowland cikiyor 2 3 saniye sonra hata veriyo nasil yapacam bunu yardimci olun

@Necip Özaslan
Dostum wifi kapatarak yükleyin oyunu...download yapmasın