Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 14:29 5 Yorumlar



Merhaba arkadaşlar bu bloga yeni katıldım ilk yazımı paylaşacağım. Biliyorsunuz ki artık turbobit,letitbit,uploaded vs. dosyalar bu sitelere yükleniyor ama bu siteler sınırlı ve yavaş indirmemize izin veriyor ve bu da çok can sıkıyor. İyi bir oyun en az 7-8 gb ve bunu turbobitten indirmek istesek çok uzun sürüyor bu yüzden sizlere birkaç adet link hızlandırıcı vereceğim.



1) www.gademoleech.biz
                                           
2) www.cbox.urfriend.in

3) www.hubturkey.net

4) www.gnr10.net

5) www.premiumleech.eu

6) www.bigspeeds.com

7) www.exrapidleech.info (En sevdiğim çeviricidir.)

8) www.cbox.vinaleech.com

9) www.trunkize.com (Facebook hesabınızla üye olursanız size 2 gb kota veriyor.)

10) www.premiumspeed.us

11) www.superlinksbr.com

12) www.en.savefrom.net (youtube-facebook ve daha birçok site var)

Evet arkadaşlar bunlar kesinlikle çalışan çeviricilerdir. Eğer bir sorun yaşarsanız hemen yorum yapın. Geri dönüş yapacağımdan emin olabilirsiniz.

**NOT: Yeni, kullanılabilir durumda çeviriciler olursa eklenecektir. Konu güncellenecektir.**

Güncelleme:3 tane eklendi./23:38/05.02.14

Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

5 yorum

hiçbiri çalışmıyo dostum

Hepsi denenmiştir nerede sorun yaşıyorsun?

Bu yorum yazar tarafından silindi.

ben real-debrid.com kullanıyorum...Bazen sunucular dolu olduğunda çeviri yapamıyor.onun dışında sorun çıkarmıyor. Hatta bugün tekrar üyeliğimi uzattım..

link cevırıcı ıle ındırıyorum lınklerı ama 1GB lık dosya 1 saatte ınıyor dowloand menager kullanıyorum ındırme hızıda dosyayı 260KB de bunun çözümü yokmu acaba mesela piremium da 15 dk dıyor hadı ben 15 dakıkayıda geçtım 30 dk ınse yıne kabulumdur ...