Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 23:43 42 Yorumlar


Lucy, Desmond’ u Abstergo’ dan kaçırıp onu gizlenme yerlerine götürür. Sonra suikastçı arkadaşları olan Shaun ve Rebecca ile tanıştırır. Ayrıca Lucy, ona güncellenmiş bir Animus’ u da gösterir. Desmond, tekrar göreve gönüllü olur. Bu sefer 1476 yılında Floransa Cumhuriyeti’ nde yaşamış ve Desmond’ un bir diğer atası olan Ezio Auditore da Firenze’ nin anılarını keşfe başlar. Desmond, “Animus’ un Kanama Etkisi” sayesinde Ezio’ nun yeteneklerini elde etmeye çalışır. Böylece suikastçılara yardım edebilecektir. Ezio’ nun babası ve kardeşleri, tapınakçı biri olan Uberto Alberti tarafından idam edilir. Ezio, Uberto’ yu öldürüp intikamını alır ve annesini ve kız kardeşini Tuscan bölgesindeki villalarına kaçırır.

Assassins Creed 2 Sistem Gereksinimleri;
İşletim Sistemi: Windows Xp-7-Vista
İşlemci: 2.6 GHz
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: 256 MB
Boş Alan: 12 GB







Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

42 yorum

Güzel paylaşım.Bilmeyenler için indirip oynamalarını tavsiye ederim.Siteme beklerim oindir.tk

Yorumunuz için sağ olun yalnız yorumlarınızda lütfen reklam yapmayın...

Arkadaşın verdiği site oindir.tk çok güzel bir site.

Kardeşim bende turbobit linkine tıkladıktan sonra normal indirmeye basınca ayıp siteler açılıyor. Bilgilerinize...

Güzel site fakat güncel paylaşım yok istediğiniz oyun program müzik video isterseniz ben buraya yüklerim...

http://webisleri.blogspot.com/p/turbobit-indirme.html

Adımları buradan tek tek takip edin yine olmazsa bana iletişimden ulaşın.

benimle iletişime geçermisin kardeşim kurulumunu sorcam

Kuramazsanız ben burdayım.İletişimden ulaşabilirsiniz.

Çok teşekkürler ama bildiğiniz çalışan turbobit veya letitbit premium link generator var mı acaba indirmek çok zaman alıyor?

Şuanda çalışan yok varsada ben bilmiyorum kusura bakmayın...

tek link değilde part halinde var mı acaba ozan bey?

Turbo Internet programı var kesinlikle kullanmalısın ben çok kısa sürede indirdim.

turbointernet programıyla nasıl indiriyon

http://webisleri.blogspot.com/p/turbobit-indirme.html

nereden indiriliyo

paralı olmasaydı tmm ama :(((((((((

gençler kurulumu çok kolay
1:deamont tolls indirin
2:sonra linkden çıkan winrar dosyasının içindeki dosyayı deamontoolsla başlatın
3:dosyamız hazır deamontools dosyanın içindekileri çıkardı dosyadan çıkan setupu çalıştırın yükleyin ancak c de yer olmalı ve oyun hazır iyi oyunlar
bu kadar basit gençlik

İyide oyun ücretsiz...

oindir.tk berbat buradaki bilgiler çalınmış şikayet edin derim

Ettim zaten bakalım artık ne olur..

indirmek için kalan zaman 1 gün yazıyor yaw o gerçekmi ??

Doğrudur kardeşim.Fakat bazı link generatorler var onları kullanarak yada 1 günlük premium alarak daha hızlı indirirsin.

peki kardeşim bana bir tane generator sitesi söylermisin ? ?

Şu anda aktif olan bir generator sitesi yok.Tavsiyem 1 günlük üye olun ve hemen indirin.

26 saat 23 dakika 38 saniye '-_-'

kardeşim oyunu indirdikten sonra nasıl kurucaz bilgi verebilirmisin

İndirdiğiniz dosya rar şeklindedir.Rar şeklindeki dosyayı winrar yardımıyla herhangi bir klasöre çıkartınız.Daha sonra içinden bir .iso dosyası çıkacaktır.Bu dosyayıda Deamon Tools yardımıyla açınız.Açtığınız zaman zaten setup'a tıklayın.Gerisi zaten next next finish'den ibarettir.

abi Windows 8 e olurmu

Çalışır sıkıntı olmaz.

abi saol ben indiriyorum ama bişi sorucam bu oyun internetsiz çalışırmı

Tabiki çalışır....

abi peki oyuna girince pın kodu sorıyomu

Sormaz Full Sürüm zaten.

hmm peki abi teşekkür ederim çok saolasın

ben assassin s creed 4 istiyorum :)

ya kardeşim her şeyi yaptım Uplay diye biyere giriyo sebebi nedir acaba

Yüklerken mi Oynarken mi sıkıntı var?

ya torent indiremiyormuyuz?

setupu kuruyom uplay diye bişey çıkıyo onuda kuruyom sonra hiçbişey değişmiyo oyun yüklenmiyo yardımm

uplay diye bişey çıkıyo serial istiyo yardım edin