Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 07:38 3 Yorumlar


Merhabalar arkadaşlar.Bugün farkettim ki blogumu açtığımdan beri kendimden hiçbir şey yazmamışım.Bu günlerde birazda sıkıntıdan yazmak istedim.

Malum okullar açıldı.Bizde devam ediyoruz.Bizim okulda sınıflar her sene değişiyor.Haliyle benimkide değişti.Artık manzarası hoş bir sınıfımız oldu fakat samimi olduğum ve kendimden birşeyler paylaştığım arkadaşlar yok.Keşke deniz manzaralı olmasaydıda içinde iyi insanlar samimi insanlar olsaydı.Artık yapacak bir şey yok.

Bunun dışında okul başladı.Haliyle köyden uzaklaştım.Köyün eşsiz manzarası ve güzel sahilinden uzağım.Huzur veren bir köydü fakat bundan sonra sadece hafta sonları gideceğim.Ama ben hep köyde kalmak istiyorum.Ama okulum merkezde olduğu için mecbur merkezde kalıyorum.Yani yapacak bir şey yok.

Bunların yanında rahatsız olduğum diğer şeylerde var.Bazı insanların göze batma çabası öne çıkma çabası var.Bazıları duruşu konuşmasıyla zaten kendiliğinden göze batarken diğerleri yapmacık olarak kendini belli ediyor.Bir çaba içinde olmaktansa kendin ol zaten hep göz önündesindir.Ama insanların karakterini değiştiremeyiz.Yani yapacak bir şey yok.

Sonuç olarak buradan çıkardığım tek şey hayatta her şey istediğiniz gibi olmaz.Olamaz.Yani Yapacak Bir Şey Yok.!


Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

3 yorum

çok şekil olmuş ama anlatım bozuklukları var biraz daha iyi çalış 30 üzerinden 6
türkçe ögretmenin

1. Sen nasıl bir Türkçe öğretmenisin.
2.Çok şekil olmuş ne?
3.Ben lisedeyim ve lisede Türkçe öğretmeni yok.