Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 00:48 6 Yorumlar



Dar şehir sokaklarında büyük taşıma araçlarını kullanacak kadar becerikli misin ?
Simülasyon türünün başını çeken Alman firması Astragon’dan yeni bir simülasyon oyunu daha geldi.Zorlu görevlerinin sizi beklediği oyunda otoyollardan,dar sokaklara ve asfaltı dahi olmayan yollarda şöförlük yapacağız.Çok çeşitli römorkları taşıyacağımız oyunda gündüz-gece döngüsü ve değişken hava şartları (sis,yağmur vb.) siz eşlik edecek.

Special Transport Simulator 2013 Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: WINDOWS XP SP3/Windows Vista SP2/Windows 7/Windows 8
İşlemci: 2 GHz işlemci
Ram: 2 GB Bellek
Ekran Kartı: Geforce 6x / Radeon X1000











Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

6 yorum

seni tanıyorum galiba bide benim açtıgım sitelere göz at yüzlerce paralı siteler vs detaylı bilgi ögrenmek istedıgın bişey varsa buyur..çwkinme bu arada blogları açarken dikkat 9 yıldır bu işi yaparım ..her evreyi adli soruşturmaları vs yaşadım..iyi geceler

Sağ üst tarafta telif hakkı var.Orayı bi oku anlarsın.:D

blogspot kolay telif hakkı vs yaşanmıyor kolay kolay bunda, wordpres kullan bencee sen kullnıyomusun dersen ben wordpres oyalanmıyorum direk domain vs site açıyorum 2 güne googlede çıkıyo az önce aşağıdaydım :D karpsk doamin programlarını aldım sesli site açacam bi arkadaşa :D E POSTA verim ekle özelden :v

bu arada ozan sitene radyo eklim şarkı vs çal winamptan çal dinlesin site sakinleri benden:D

Wordpress sitemde vardı ama bunun gibi iyi değildi kapattım.Bu arada facebooktan ulaş bana.

Flatcast tan kuracaksan boşver.Diyosanki başka yöntemlerim var olabilir düşünebilirim.