Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 13:51 11 Yorumlar



Arkadaşlar ben admininiz Ozan Şahin.Bu yazımsa sizlere Meb Tabletin yeni kırılma yöntemini anlatacam.Öncelikle bunu ben bulmadım.Sitemize yorum yapan bilgiislem adında bir arkadaşımız buldu.Ben sadece anlatacam.Öncelekli ben denedim oldu.Herhangi bir sıkıntı yok...
Şimdi anlatıma geçelim.

1.http://www13.zippyshare.com/v/35294220/file.html
   http://www54.zippyshare.com/v/36494331/file.html  öncelikle bu ikisini indirin.

2.Daha sonra e-posta yoluyla tabletinize gönderin...

3.Sonra ikisinide kurun...

4.Bağlı olduğunuz ağı unutun. 5-10 saniye bekleyip tekrar bağlanın.

5.Ana ekrandaki Easy Uninstaller'a sürekli basın. Açılınca aşağıya doğru inip MDM'yi bulup işaretleyin.

6.Aşağıda "Kaldır" yazısına tıklayın.

7.Kaldırılınca hemen ağı unutun.

8.Daha sonra tekrar bağlanın..

9.Başka bir uygulamaya girin girince arka delikten hemen reset atın.

İşte bu kadar.Artık tabletinizin herşeyi açık.Daha sonra önceki yazımda yazdıklarımı tekrarlayın.


ARKADAŞLAR FACEBOOK SAYFAMIZDAN DA BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ.
https://www.facebook.com/webisleriblog


Not:Sayfamızdan bize ulaşırsanız daha iyi yardımcı olabiliriz..


Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

11 yorum

Tablet almayı düşünüyordum bu bilgiyi edinmem çok iyi oldu gerçekten. Minikoyuncu.org

Kardeş bu tablette e-postaya girince dosyaların yanında bilgi yazıyor . Ona basınca da "Bu eki açabilecek uygulama yok. Android Market'ten uygun bir uygulama indirmeyi deneyin." yazıyor yani kaydet çıkmıyor. Nasıl yapacaz ?

Dosyaları bir daha yollamayı dene.

işe yaradı tamam da ram hemen doluyor o işi napcaz?

Sadece bir uygulama açın.Aynı anda bir kaç uygulama açmayın.Ozaman sıkıntı olmaz.

Kardeş ben dün dediklerinizin aynısını yaptım ve oyunlar açıldı.Ama bugun gerekli olan dosyaları epostadan gönderdim ve bu dosyaları yüklemek için interneti açtım gerekki olan dosyaları yükledim işim bittikden sonra easy uninstall ne kadar bassamde açamadım.ağı unutup tekrar denedim olmadı reset atıp tekrar denedim tekrar olmadı kapatıp tekrar açtım olmadı aldığım hata şu 'launcher çalıştırılamadı bu uygulamayı kapatmak istiyormusunuz? lütfen yardım edin. tabletin sürümü falan hepsi seninki ile aynı.

giriliyo diye biliyodum ben

Aynı sorun bendede oluyor sebebini anlayamadım acil yardim

benim tablet garantiye gitti geldi artık bu sistemde çalışmıor