Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 10:05 9 Yorumlar



siteadınız.com, İlk olarak sitenizin adını başında WWW. olmadan !
http://www.md5cracker.org/index-page-create.html buradan md5'leyin.
Sonra,
65c796082d81ea0bb6f5c4a97798e8bc < md5 imiz geldi. 
Hepsini büyük harfle 4er 4er ayırarak yazın örn;

MD5 : 65c796082d81ea0bb6f5c4a97798e8bc
Lisans : 65C7-9608-2D81-EA0B-B6F5-C4A9-7798-E8BC

Sonra bunu lisans.php dosyasının içine atın ve lisanssınız hazır.





Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

9 yorum

Güzel Tema arşivime aldım...

Bu versiyon 5 değil 4...

Güle güle kullanın....

Aldığım sitede 5 yazıyodu ama tekrar bakarım uyarınız için sağolun...

STYLE.CSS YOK DİYOR KURULUM..

Temayı ben kullanmadım.Sadece paylaştım içinde bir dosya eksikse bilmiyorum.Kusura bakmayın...

STİL SAYFASI YOK DİYOR

Bilmedğin şeyi ne paylaşıyorsun

Kardeşim burası blog sitesi.Burada insanlara yaralı olacak şeyler paylaşmaya çalışıyorum.Tema yapmaktan kodlamaktan anlamam.Sadece paylaştım.Hepsi bu.