Slider

Bilim ve Teknoloji

Tümünü Gör

Uzay Portalı Galeri

Tümünü Gör

Uzay ve Dahası

Tümünü Gör

Kategoriler

Belgeseller Ve Videolar

Toplam Yazı: Toplam Yorum:

Uzaydan Canlı Yayın !

Template Information

Yandex.Metrica
tamteklink.com

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Template Information

Test Footer 2

Gizli Dosyalar

Uzay ve Dahası

Bilim Ve Teknoloji

Uzay Portalı Videolar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Son Yazılar

Sitemize Üye Olun

Uzay Portalı Galeri

Ufo Ve Uzaylilar

Uzay ve Evren Hakkında Kısa Bilgiler

Gönderen On 01:04 19 Yorumlar


Gta 4 çoğumuzun bildiği zevkle oynadığı bir "3d person" tarzı oyundur. Bu oyunun eski sürümlerini neredeyse hepimiz oynamıştır. Oyun hakkında bilgiye sahip olduğunuzu düşünerek direk indirme linki veriyorum.


İndireceğiniz dosyanın boyut 14 Gb ve iso Dosyasıdır. 

Minimum Sistem Gereksinimleri;
  • İşletim: Intel Core 2 Quad 2.4GHz or equivalent AMD Phenom X3 2.1GHz
  • Memory/RAM: 2.5 GB for XP or Vista
  • Ekran Kartı: 512MB NVIDIA 8600 or 512MB ATI 3870
  • Hard Disk Boş Alan: 18GB
  • Operating System: Windows XP SP3 or Windows Vista SP

Oyun Görüntüsü; 






Not: Kurmak İçin Deamon Tools Gereklidir.İndirmek İçin Tıklayın.


Gta 4 Kurulum Ve Crack Yapma Videolu Anlatım. 

Önceki Yayın
« Önceki Yayına Git
Sonraki Yayın
Sonraki Yayına Git »

19 yorum

yükledin ve keyifle oynuyorum herkese tesekkurler

Gta efsaneee legendary games :D

Önemli değil beyler...İstek oyun program şarkı video ne varsa söyleyin biz paylaşalım...

Dur bekle geliyo şimdi...

GECECİ TAYFA WAS HERE ??

Eygidi 2. sınıfa gidiyoken oynuyodum külüstür bilgisayarın başında sabahlıyodum :D

pes atar mısın ozan kardesim 2005 nostajı

2005 tarihi eser en iyisi şuana kadar bence pes 2009 du

benım pc yoktu 11 yasındayken aldılar

Sen pes 2005 e başlıyoken ben 2009 da kel adamlarla barcayı yeniyodum adam olcan :DD asdfg

saygıda kusur yok :D

Evdeyim .s.s :D neyse şakaydı

FİFA 8 en iyisi tabi tarihi eser :D

lol nasıl bı oyun anlatırmısın

dur onun altında konuşalım ozaman :D onuda paylaşmıştı ozan :D